Szakmai alapfeladat – Szakiskola
Reichert Gábor (intézményegység – vezető)
1984 óta dolgozom pedagógusként, több területen szereztem tapasztalatot. Kezdetben tanítóként tevékenykedtem, majd később különböző, fogyatékosággal élő gyermekekkel foglakozó intézményben fordultam meg. Tanítói, gyógypedagógiai diplomával rendelkezem. Szeretem a mozgást, több évtizeden keresztül aktívan sportoltam, az itt szerzett tapasztalataim, készségeim segítségével próbálom alakítani tanulóinkat. Hiszek a mozgás terápiás hatásában. „Mens sana in corpore sano” „Ép testben ép lélek”
Beke-Varga Zsuzsanna (gyógypedagógus)
Beke-Varga Zsuzsanna vagyok gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanár. Emellett egyéb végzettségeim: Nőiruha- készítő és Dísznövénykertész. 2000. őszétől dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben. Elsősorban a szakképzésben tevékenykedem, elméleti- és gyakorlati oktatóként, valamint osztályfőnökként próbálom a diákjaink felnőtté válását elősegíteni. Az intézményben folytatott kreatív, tevényekedtető, fejlesztő munka mellett fontosnak tartom fenntarthatóságra és a környezettudatos magatartásra nevelést, ezért 2025. tavaszán a legkisebbek számára egy óvodakert létrehozásával igyekeztem ehhez hozzájárulni.
Czettish Ramóna (gyógypedagógus)
2016 óta tanítok az iskolában, ahol nap mint nap igyekszem a gyermekek fejlődését segíteni. 1995-ben női ruhakészítőként végeztem, majd 2020-ban gyógypedagógiai asszisztensi végzettséget szereztem. A szakma iránti elhivatottságom arra ösztönzött, hogy tovább bővítsem tudásomat, ezért 2023 óta a Széchenyi István Egyetemen gyógypedagógiát tanulok. Célom, hogy a tanulásban akadályozott gyermekeket még hatékonyabban támogassam, és számukra is elérhetővé tegyem a varró szakma iránti elhivatottságot.
Gáspárné Markotán Gabriella (gyógypedagógus)
10 éves korom óta pedagógiai pályára, gyerekek közötti munkára készültem, mely sikerült is 1985-ben, amikor elkezdtem dolgozni az akkori Kisegítő Iskolában, az Éltes Mátyás EGYMI jogelődjénél. Az eltelt 40 év alatt sok munkakörben dolgoztam, melyek ellátásában tanulmányaim segítettek. A tanítóképző után oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus végzettségem lett 1991-ben. Később a kor kihívásait követve informatika tanári diplomát szereztem 2007-ben, Veszprémben és közel húsz éve tanítom az informatika tantárgyat. Igyekszem megmutatni a tanulóknak a digitális eszközök hasznos tulajdonságait, melyekkel megkönnyítik feladatvégzésüket. Örülök, ha felcsillan diákjaim szeme egy-egy jól elvégzett munkafolyamat után. Szeretem, ha jó hangulatban, egymást támogató légkörben zajlanak óráim, ahol mindenki megkapja a neki szükséges segítséget az eredményes feladatmegoldáshoz. Ezt a segítséget a hozzám a forduló kollégáimnak is mindig megadom, így támogatva az ő sikeres munkájukat.
Szabó Csilla (gyógypedagógus)
2012 óta dolgozom az intézményben. Elsősorban a parkgondozó és a kerti munkás szakmát tanuló diákok gyakorlati képzésével foglalkozok az iskola tangazdaságában. Emellett természettudományokat és angol nyelvet tanítok. Hiszem, hogy a kertészkedés és a természethez való kapcsolódás a gyakorlatias, mindennapokban használható tudáson túl feltöltődést, relaxációt, önbizalmat ad eme szép szakma művelői számára.
Szathmári Zsuzsanna Katalin (gyógypedagógus)
1984-ben végeztem a Kertészeti Egyetem Kertészeti Főiskolai Karán kertész üzemmérnökként. 2000-ben kezdtem el dolgozni az intézményben. A szakiskolában parkgondozókat oktatók azóta is. 2008-ban végeztem a Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar mérnök-tanári szakán. A fiatalokat nemcsak a szakmára, hanem a munka világára, az életre is igyekszem felkészíteni, melyet próbálok humorral, támogató, bíztató segítséggel tenni.
Voga Ágnes Mária (gyógypedagógus)
Közel negyven éves tapasztalattal rendelkezem a gyógypedagóia területén. Végzettségemet tekintve óvodapedagógus és gyógypedagógus vagyok. Gyógypedagógiai diplomámat először tanulásban akadályozottak szakon szereztem meg, majd folytattam tanulmányaimat az autizmus spekrtumzavar pedagógia szakirányon. 2016-ban szakvizsgát tettem pedagógiai terapeuta szakon. Osztályfőnökként vallom, hogy egy jól működő osztályközösségnek ereje van. Nemcsak osztályfőnökként tevékenykedem a szakiskolában, hanem intézményünkben és a város többségi iskoláiban is autizmussal élő gyermekekkel foglalkozom egyéni és kiscsoportos fejlesztési keretek között.