Szakmai alapfeladat – Óvoda
Surapka Borbála (intézményegység – vezető)
2024 óta az utazó gyógypedagógiai hálózat és az óvodai intézményegység vezetőjeként dolgozom az intézményben. Autizmussal élő gyermekek egyéni és kiscsoportos fejlesztésének feladatait látom el. 29 éve vagyok a pályán, a Komlói EGYMI-ben töltött éveim után a Pécsi Tankerületi Központban, majd az Evangélikus Pedagógiai-Szakmai Szolgáltató és Továbbképző Intézetben dolgoztam pedagógiai szakértőként. Az évek alatt szerzett tapasztalatok mellett szakmai tudásom sokat gazdagodott azáltal, hogy munkám során több ritka betegséggel, fogyatékossággal élő gyermekkel foglalkozhattam. A két intézményegység vezetőjeként fontosnak tartom a magas színvonalú szakmai feladatellátást, a szakmai közösség fejlesztését, a csapatmunkát. Hiszem, hogy a sokszínűség érték, amely megteremti az egymástól tanulás lehetőségét.
Striflerné Hajdú Éva (gyógypedagógus)
Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem, egy gyermek édesanyja vagyok, Bokodon élek a családommal. Az intézmény óvodájának megnyitása óta itt dolgozom. A kollégákkal együtt olyan pedagógiai programot álmodtunk meg, amely ötvözi a hagyományos óvodapedagógiát a sajátos nevelési igényű gyermekek szükségleteivel. Fontosnak tartom, hogy a különböző képességű gyermekek is részesei legyenek hagyományainknak, értékeinknek és a meséken-mondókákon keresztül erősödjön az anyanyelvi nevelésük.
Uttó Nikoletta (gyógypedagógus)
Kétgyermekes édesanya vagyok, Vértestolnán élek a családommal. Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem. Kiemelt érdeklődési területem az óvoda – iskola átmenet, az óvodáskorú gyermekek lehető legjobb felkészítése az iskolára. Gyógypedagógusként és szülőként is fontosnak tartom az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlesztését, ezzel is biztosítva az egészséges testfejlődésüket és a szabályok betartásával az értelmi fejlődésüket.