Szakmai alapfeladat – Általános Iskola

Könye Barbara (főigazgató – helyettes)
Könye Barbara vagyok, okleveles gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem 2014-ben. 2017 óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben. 2023. október 1-je óta vagyok az intézmény főigazgató-helyettese, az általános iskola és fejlesztő nevelés-oktatás intézményegység vezetője. Fontos számomra, hogy egy elfogadó, pozitív hozzáállású, szeretetteljes légkört teremtsek meg mind a nevelőtestületi, mind a tanulói és szülői közösségben. Vallom, hogy a sikereket nem egymagunkban kell és lehet megszerezni, hanem együttműködéssel, közös erővel tudunk szakmai, aktív, alkotói munkát végezni.

Bíró Lukovics Anikó (gyógypedagógus)
Ókori nyelvek és kultúrák alapszakos bölcsész, okleveles történész és pszichopedagógia szakos gyógypedagógus vagyok. Diplomáimat a Debreceni Egyetemen, valamint ELTE Barczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem. 2024 óta dolgozom az intézményben. Közel állnak hozzám a drámajátékok. Különféle elemeit gyakran használom munkám során.

Csányi Andrea (gyógypedagógus)
Csányi Andrea vagyok, oligofrénpedagógia-pszichopedagógia szakirányos, pedagógiai terapeuta területen szakvizsgázott gyógypedagógus, okleveles gyógypedagógia-tanár, köznevelési szakértő, egyetemi óraadó oktató. Részmunkaidőben dolgozom az intézmény általános iskolai tagozatán. Munkám hozzáadott értékeként a zene és a játék alkalmazását tartom, ennek hatásvizsgálatával foglalkozom sajátos nevelési igényű tanulók körében. Szabadidőmben szívesen kerékpározok férjemmel, három lányommal, unokámmal.

Fábián Csilla (gyógypedagógus)
Fábián Csilla vagyok, egy gyermek édesanyja. A Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai Humán- és Társadalomtudományi Kar Gyógypedagógia szakos hallgatója (tanulásban akadályozottak szakirányon) . 2023.márciusa óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben.

Fekete Tiborné (gyógypedagógus)
1997-ben kezdtem az intézményben dolgozni. Végzettségem TANAK szakos gyógypedagógus, szakvizsgázott pedagógus – pedagógiai terapeuta.

Gubicza Ildikó (gyógypedagógus)
Gubicza Ildikó vagyok, gyógypedagógus, 4 gyermek édesanyja. Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolán szereztem meg a gyógypedagógus, pszichopedagógia szakos tanári végzettséget 2006-ban. Több éves szakmai tapasztalattal rendelkezem a gyógypedagógiai munka és fejlesztések területén. Az óvodai, majd az iskolai munkám során elsősorban autizmusban érintett gyermekekkel foglalkoztam. 2024 óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben.

Harsányi Ildikó Gyöngyi (gyógypedagógus)
Harsányi Ildikó vagyok, gyógypedagógus. 2006-ban végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán értelmileg akadályozottak pedagógiája és szomatopedagógia szakirányon. Munkám során fontosnak tartom az egyéni differenciálás elvének alkalmazását, a képességek kibontakoztatását, a gyermekek érzelmi és szociális készségeinek fejlesztését. 2024 óta dolgozom az intézményben.

Kis József Béla (gyógypedagógus)
1987-ben kezdtem dolgozni az iskolánkban. Tanító, oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus, szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető vagyok. Hosszú évek óta szívügyemnek tekintem a tehetséges tanulók tanulmányi versenyekre való felkészítését, valamint a felzárkóztatásra szoruló tanulók egyéni megsegítését. A szülői házzal igyekszem a legjobb kapcsolatot kiépíteni, hiszen csak egymást támogatva juthatunk előrébb. Főiskolai hallgatók mentorálását évek óta vállalom. Célom, hogy tanítványaim jól érezzék magukat az iskolában. Hasznosítható tudással rendelkezzenek és megállják a helyüket az életben. Élményekkel gazdagodjanak, amit a saját gyerekeiknek is szívesen elmesélnek. Szeretetteljes, biztonságos, elfogadó légkör kialakítására törekszem. Tanóráimba igyekszem becsempészni minél több kreativitást, humort, jókedvet.
Mottóm: „Amikor a gyermeket oktatod, gondolj arra, hogy a gyermek gyermekét és annak gyermekét is oktatod. Hatalmas felelősség és különleges lehetőség.”

Kelemenné Varga Melinda (gyermek-és ifjúságvédelmi felelős)
Kelemenné Varga Melinda vagyok az iskola gyermek- és ifjúságvédelmi felelőse. Szociálpedagógusi végzettségemet a Nyugat-Magyarországi Egyetemen szereztem.

Orbán Nóra (gyógypedagógus)

Pappné Kováts Ildikó (gyógypedagógus)
2003- ban végeztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán tanulásban akadályozottak tanára szakon. Első diplomám megszerzése óta dolgozom az intézményben. 2021-ben közoktatásvezetői szakvizsgát tettem.

Parajdi Katalin (gyógypedagógus)
Parajdi Katalin vagyok, szakvizsgázott gyógypedagógus. 1991 óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben. Gyógypedagógiai asszisztensként kezdtem, majd 2008-ban diplomáztam a Nyugat-magyarországi Egyetem Apáczai Csere János Karán tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógusként. 2013-ban közoktatásvezetői szakvizsgát tettem. Munkám során fontosnak tartom a tanulók egyénre szabott nevelését-oktatását.

Rácz Judit (gyógypedagógus)
1999-ben óvodapedagógus szakon végeztem a szekszárdi Illyés Gyula Pedagógiai Főiskolán. Tanulmányaimat folytatva 2005-ben az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán tanulásban akadályozottak szakos gyógypedagógiai tanári diplomát szereztem, majd ugyanitt 2012-ben okleveles gyógypedagógus lettem, gyógypedagógiai terápia szakon. 2017-ben az Óbudai Egyetemen gyakorlatvezető mentortanár szakvizsgát tettem. Munkám során fontosnak tartom a folyamatos megerősítést, a nyugodt, stresszmentes légkört. Az olvasás tanulását a Mesezene módszer alkalmazásával teszem a tanulók számára élménnyé.

Rácz – Tóth Ilona (gyógypedagógus)
Rácz-Tóth Ilona vagyok, 2020-ban végeztem a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán gyógypedagógusként, tanulásban- és értelmileg akadályozottak szakirányon. Jelenleg a Károli Gáspár Református Egyetem hallgatója vagyok, mint képződő mentálhigiénés segítő. Holisztikus szemléletemmel igyekszem az embert egészben nézni és értelmezni, tekintettel lenni a fennálló körülményeire, és mindezt a munkámban is képviselni. Igyekszem támogató és jókedvű légkört teremteni, hogy a gyerekek biztonságban érezhessék magukat az óráimon.

Simon Viktória Alexandra (gyógypedagógus)
2023-ban végeztem a Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Karán tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon. 2023 őszétől dolgozom az intézményben. Jelenleg az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán tanulom az autizmus spektrum pedagógiája szakirányt. Pályakezdőként próbálok a legtöbbet eltanulni tapasztaltabb kollégáimtól. Úgy érzem ebben az intézményben sokakra számíthatok fejlődés terén. Fontosnak tartom, hogy a tanulók örömmel legyenek jelen az óráimon. Igyekszem minden tanuló egyéni sajátosságait szem előtt tartani.

Sipos Beatrix (gyógypedagógus)
2001-ben kezdtem meg munkámat az intézményben, majd 2009-ben szociálpedagógus,2012-ben tanulásban akadályozottak szakos gyógypedagógus végzettséget szereztem. 2018-ban közoktatás vezető szakvizsgát tettem.

Szabó Krisztina (gyógypedagógus)
Szabó Krisztina vagyok harmad éves gyógypedagógus hallgató a Soproni Egyetemen. 2 éve dolgozom az iskolában mint gyógypedagógus. Nagyon közel állnak hozzám a népművészetek, a népzene, a néptánc, a népdalok. Igyekszem a gyerekek mindennapi életébe is becsempészni ezeket és közelebb hozni hozzájuk.

Szabó Nóra (gyógypedagógus)
1987-ben kezdtem dolgozni az iskolánkban. Tanító, oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus, okleveles gyógypedagógus, szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető vagyok. Fontosnak tarrtom, hogy a gyerekek egy támogató, elfogadó, szeretetteljes közegben tanuljanak.

Szvorény Katalin (logopédus)
2018-ban végeztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, tanulásban és értelmileg akadályozottak pedagógiája szakon. A szakmai fejlődés iránti elköteleződésemnek köszönhetően 2020-ban ugyanitt szereztem meg mesterfokozatomat, majd 2024 nyarán logopédusként is itt szereztem a harmadik diplomám. Munkám során a gyermekek egyéni szükségleteire szabott fejlesztés áll a középpontban. Célom, hogy minden gyermek megtapasztalja a sikerélményt a kommunikáció és a tanulás területén. Hiszem, hogy a logopédia nem csupán a beszéd- és nyelvi fejlesztésről szól, hanem az önbizalom növeléséről és a világ felé való nyitottság erősítéséről is – és számomra nincs ennél inspirálóbb hivatás.

Vass-Vaskó Bernadett (gyógypedagógus)
2009-ben szereztem meg első diplomáimat tanító illetve tanulásban akadályozott szakos gyógypedagógusként. Ezt köveően kezdtem el dolgozni az iskolánkban. 2016-ban közoktatás vezetői szakvizsgát tettem. Munkám során igyekszem a rám bízott gyermekeket a lehető legjobban megismerni, elfogadni, támogatni. Hitvallásom a szeretetteljes, családias, következetes légkör teremtése, megfűszerezve egy kis humorral.