Szakmai alapfeladat – Általános Iskola, Fejlesztő Nevelés – Oktatás
Könye Barbara (főigazgató – helyettes)
Könye Barbara vagyok, okleveles gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem 2014-ben. 2017 óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben. 2023. október 1-je óta vagyok az intézmény főigazgató-helyettese, az általános iskola és fejlesztő nevelés-oktatás intézményegység vezetője. Fontos számomra, hogy egy elfogadó, pozitív hozzáállású, szeretetteljes légkört teremtsek meg mind a nevelőtestületi, mind a tanulói és szülői közösségben. Vallom, hogy a sikereket nem egymagunkban kell és lehet megszerezni, hanem együttműködéssel, közös erővel tudunk szakmai, aktív, alkotói munkát végezni.
Bíró Lukovics Anikó (gyógypedagógus)
Csák Ágnes (gyógypedagógus, konduktor)
1988-ban konduktorként diplomáztam és elsősorban konduktornak vallom magam, a konduktív pedagógiai szemlélet hatja át munkámat. 1996-ban oligofrénpedagógiai-pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanárként diplomáztam, majd ezen ismereteimet bővítettem okleveles gyógypedagógusként gyógypedagógiai terápia szakirányon. Két szakvizsgával is rendelkezem, minőségirányítási szakirány és közoktatási vezető. A Fejlesztő iskola 1. csoportjában végzem a súlyos és halmozottan sérült gyermekek/tanulók fejlesztését, oktatását, nevelését. Munkámra jellemző a gyerekek/tanulók szeretete, a szülők iránti empátia és kölcsönös bizalom, ugyanakkor a cél elérését szem előtt tartó szakmai következetesség.
Csányi Andrea (gyógypedagógus)
Fábián Csilla (gyógypedagógus)
Fábián Csilla vagyok, egy gyermek édesanyja. A Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai Humán- és Társadalomtudományi Kar Gyógypedagógia szakos hallgatója (tanulásban akadályozottak szakirányon) . 2023.márciusa óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben.
Fekete Tiborné (gyógypedagógus)
Gubicza Ildikó (gyógypedagógus)
Gubicza Ildikó vagyok, gyógypedagógus, 4 gyermek édesanyja. Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolán szereztem meg a gyógypedagógus, pszichopedagógia szakos tanári végzettséget 2006-ban. Több éves szakmai tapasztalattal rendelkezem a gyógypedagógiai munka és fejlesztések területén. Az óvodai, majd az iskolai munkám során elsősorban autizmusban érintett gyermekekkel foglalkoztam. 2024 óta dolgozom a Tatabányai Éltes Mátyás EGYMI-ben.
Harsányi Ildikó Gyöngyi (gyógypedagógus)
Harsányi Ildikó vagyok, gyógypedagógus. 2006-ban végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán értelmileg akadályozottak pedagógiája és szomatopedagógia szakirányon. Munkám során fontosnak tartom az egyéni differenciálás elvének alkalmazását, a képességek kibontakoztatását, a gyermekek érzelmi és szociális készségeinek fejlesztését. 2024 óta dolgozom az intézményben.
Kis József Béla (gyógypedagógus)
1987-ben kezdtem dolgozni az iskolánkban. Tanító, oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus, szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető vagyok. Hosszú évek óta szívügyemnek tekintem a tehetséges tanulók tanulmányi versenyekre való felkészítését, valamint a felzárkóztatásra szoruló tanulók egyéni megsegítését. A szülői házzal igyekszem a legjobb kapcsolatot kiépíteni, hiszen csak egymást támogatva juthatunk előrébb. Főiskolai hallgatók mentorálását évek óta vállalom. Célom, hogy tanítványaim jól érezzék magukat az iskolában. Hasznosítható tudással rendelkezzenek és megállják a helyüket az életben. Élményekkel gazdagodjanak, amit a saját gyerekeiknek is szívesen elmesélnek. Szeretetteljes, biztonságos, elfogadó légkör kialakítására törekszem. Tanóráimba igyekszem becsempészni minél több kreativitást, humort, jókedvet.
Mottóm: „Amikor a gyermeket oktatod, gondolj arra, hogy a gyermek gyermekét és annak gyermekét is oktatod. Hatalmas felelősség és különleges lehetőség.”
Orbán Nóra (gyógypedagógus)
Pappné Kováts Ildikó (gyógypedagógus)
2003- ban végeztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán tanulásban akadályozottak tanára szakon. Első diplomám megszerzése óta dolgozom az intézményben. 2021-ben közoktatásvezetői szakvizsgát tettem.
Parajdi Katalin (gyógypedagógus)
Rácz Judit (gyógypedagógus)
1999-ben óvodapedagógus szakon végeztem a szekszárdi Illyés Gyula Pedagógiai Főiskolán. Tanulmányaimat folytatva 2005-ben az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán tanulásban akadályozottak szakos gyógypedagógiai tanári diplomát szereztem, majd ugyanitt 2012-ben okleveles gyógypedagógus lettem, gyógypedagógiai terápia szakon. 2017-ben az Óbudai Egyetemen gyakorlatvezető mentortanár szakvizsgát tettem. Munkám során fontosnak tartom a folyamatos megerősítést, a nyugodt, stresszmentes légkört. Az olvasás tanulását a Mesezene módszer alkalmazásával teszem a tanulók számára élménnyé.
Rácz – Tóth Ilona (gyógypedagógus)
Rácz-Tóth Ilona vagyok, 2020-ban végeztem a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán gyógypedagógusként, tanulásban- és értelmileg akadályozottak szakirányon. Jelenleg a Károli Gáspár Református Egyetem hallgatója vagyok, mint képződő mentálhigiénés segítő. Holisztikus szemléletemmel igyekszem az embert egészben nézni és értelmezni, tekintettel lenni a fennálló körülményeire, és mindezt a munkámban is képviselni. Igyekszem támogató és jókedvű légkört teremteni, hogy a gyerekek biztonságban érezhessék magukat az óráimon.
Simon Viktória Alexandra (gyógypedagógus)
2023-ban végeztem a Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Karán tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon. 2023 őszétől dolgozom az intézményben. Jelenleg az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán tanulom az autizmus spektrum pedagógiája szakirányt. Pályakezdőként próbálok a legtöbbet eltanulni tapasztaltabb kollégáimtól. Úgy érzem ebben az intézményben sokakra számíthatok fejlődés terén. Fontosnak tartom, hogy a tanulók örömmel legyenek jelen az óráimon. Igyekszem minden tanuló egyéni sajátosságait szem előtt tartani.
Sipos Beatrix (gyógypedagógus)
2001-ben kezdtem meg munkámat az intézményben, majd 2009-ben szociálpedagógus,2012-ben tanulásban akadályozottak szakos gyógypedagógus végzettséget szereztem. 2018-ban közoktatás vezető szakvizsgát tettem.
Szabó Krisztina (gyógypedagógus)
Szabó Krisztina vagyok harmad éves gyógypedagógus hallgató a Soproni Egyetemen. 2 éve dolgozom az iskolában mint gyógypedagógus. Nagyon közel állnak hozzám a népművészetek, a népzene, a néptánc, a népdalok. Igyekszem a gyerekek mindennapi életébe is becsempészni ezeket és közelebb hozni hozzájuk.
Szabó Nóra (gyógypedagógus)
Szvorény Katalin (logopédus)
2018-ban végeztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, tanulásban és értelmileg akadályozottak pedagógiája szakon. A szakmai fejlődés iránti elköteleződésemnek köszönhetően 2020-ban ugyanitt szereztem meg mesterfokozatomat, majd 2024 nyarán logopédusként is itt szereztem a harmadik diplomám.
Munkám során a gyermekek egyéni szükségleteire szabott fejlesztés áll a középpontban. Célom, hogy minden gyermek megtapasztalja a sikerélményt a kommunikáció és a tanulás területén. Hiszem, hogy a logopédia nem csupán a beszéd- és nyelvi fejlesztésről szól, hanem az önbizalom növeléséről és a világ felé való nyitottság erősítéséről is – és számomra nincs ennél inspirálóbb hivatás.
Vass-Vaskó Bernadett (gyógypedagógus)